Thumbnail

ქვიზი: რამდენად კარგად ერკვევი გერმანულ ავტოინდუსტრიაში?

გერმანია ავტომობილის სამშობლოა. მე-19 საუკუნის 70-იან წლებში ერთმანეთისგან დამოუკიდებლად კარლ ბენცმა და ნიკოლაუს ოტტომ შიდა წვის ძრავა შექმნეს. 1887 წელს ბენცმა პირველი ავტომობილის პროტოტიპი ააწყო. 1901 წლისთვის გერმანიის იმპერია ყოველწლიურად 900 ავტომობილს უშვებდა. 1926 წელს Daimler და Benz  გაერთიანდნენ და დღეს უკვე ლეგენდად ქცეული ავტოგიგანტი ჩამოაყალიბეს. 1928 წლიდან ავტომობილების გამოშვება დაიწყო BMW-მ. მესამე რაიხის დროს გამოჩნდნენ ახალი ავტომწარმოებლები: Volkswagen და Porsche. მეორე მსოფლიო ომის შემდეგ, გერმანიის ავტოინდუსტრიამ თითქმის მთლიანად ფედერაციულ რესპუბლიკაში გადაინაცვლა, აღმოსავლეთ გერმანიაში კი მხოლოდ  უხარისხო და კომიკური დიზაინის მქონე Trabant-ებს აწყობდნენ.

გააკეთე ქვიზი და გაიგე, რამდენად კარგად იცნობ გერმანულ ავტოინდუსტრიას, ავტომობილებს და გამომგონებლებს.

რომელი გერმანელი პოლიტიკოსი მონაწილეობდა Volkswagen-ის შექმნაში?

რომელი გერმანელი პოლიტიკოსი მონაწილეობდა Volkswagen-ის შექმნაში?
იოზეფ გებელსი
ადოლფ ჰიტლერი
ჰერმან გერინგი
კონრად ადენაუერი
არასწორია!
სწორი პასუხია ადოლფ ჰიტლერი. 30-იანი წლების დასაწყისში გერმანიაში ავტომობილი ჯერ კიდევ ფუფუნების საგანს წარმოადგენდა. ჰიტლერს სურდა გერმანელებისთვის ოჯახური ავტომობილი ისევე ხელმისაწვდომი ყოფილიყო, როგორც ამერიკელებისთვის. 1934 წელს ჰიტლერმა კონსტრუქტორებს მოსთხოვა იაფი მანქანა შეექმნათ, რომელშიც ორი ზრდასრული და სამი ბავში დაეტეოდა. Volkswagen-ის, „სახალხო მანქანის“ ღირებულება 990 რაიხსმარკა (396 დოლარი) უნდა ყოფილიყო.
სწორია!
30-იანი წლების დასაწყისში გერმანიაში ავტომობილი ჯერ კიდევ ფუფუნების საგანს წარმოადგენდა. ადოლფ ჰიტლერს სურდა გერმანელებისთვის ოჯახური ავტომობილი ისევე ხელმისაწვდომი ყოფილიყო, როგორც ამერიკელებისთვის. 1934 წელს ჰიტლერმა კონსტრუქტორებს მოსთხოვა იაფი მანქანა შეექმნათ, რომელშიც ორი ზრდასრული და სამი ბავში დაეტეოდა. Volkswagen-ის, „სახალხო მანქანის“ ღირებულება 990 რაიხსმარკა (396 დოლარი) უნდა ყოფილიყო.
არასწორია!
სწორი პასუხია ადოლფ ჰიტლერი. 30-იანი წლების დასაწყისში გერმანიაში ავტომობილი ჯერ კიდევ ფუფუნების საგანს წარმოადგენდა. ჰიტლერს სურდა გერმანელებისთვის ოჯახური ავტომობილი ისევე ხელმისაწვდომი ყოფილიყო, როგორც ამერიკელებისთვის. 1934 წელს ჰიტლერმა კონსტრუქტორებს მოსთხოვა იაფი მანქანა შეექმნათ, რომელშიც ორი ზრდასრული და სამი ბავში დაეტეოდა. Volkswagen-ის, „სახალხო მანქანის“ ღირებულება 990 რაიხსმარკა (396 დოლარი) უნდა ყოფილიყო.
არასწორია!
სწორი პასუხია ადოლფ ჰიტლერი. 30-იანი წლების დასაწყისში გერმანიაში ავტომობილი ჯერ კიდევ ფუფუნების საგანს წარმოადგენდა. ჰიტლერს სურდა გერმანელებისთვის ოჯახური ავტომობილი ისევე ხელმისაწვდომი ყოფილიყო, როგორც ამერიკელებისთვის. 1934 წელს ჰიტლერმა კონსტრუქტორებს მოსთხოვა იაფი მანქანა შეექმნათ, რომელშიც ორი ზრდასრული და სამი ბავში დაეტეოდა. Volkswagen-ის, „სახალხო მანქანის“ ღირებულება 990 რაიხსმარკა (396 დოლარი) უნდა ყოფილიყო.

რა მოვლენასთან დაკავშირებით ეწოდა გერმანიის დემოკრატიულ რესპუბლიკაში შექმნილ ავტომობილს ტრაბანტი?

რა მოვლენასთან დაკავშირებით ეწოდა გერმანიის დემოკრატიულ რესპუბლიკაში შექმნილ ავტომობილს ტრაბანტი?
საბჭოთა რაკეტის
საბჭოთა წყალქვეშა ნავის
საბჭოთა ნავთობსადენის
საბჭოთა თანამგზავრის
არასწორია!
Trabant-ს, რომლის სერიული გამოშვებაც 1957 წლის ნოემბერში ქალაქ ცვიკაუში დაიწყო, სახელი საბჭოთა თანამგზავრის საპატივცემულოდ ეწოდა.
არასწორია!
Trabant-ს, რომლის სერიული გამოშვებაც 1957 წლის ნოემბერში ქალაქ ცვიკაუში დაიწყო, სახელი საბჭოთა თანამგზავრის საპატივცემულოდ ეწოდა.
არასწორია!
Trabant-ს, რომლის სერიული გამოშვებაც 1957 წლის ნოემბერში ქალაქ ცვიკაუში დაიწყო, სახელი საბჭოთა თანამგზავრის საპატივცემულოდ ეწოდა.
სწორია!
Trabant-ს, რომლის სერიული გამოშვებაც 1957 წლის ნოემბერში ქალაქ ცვიკაუში დაიწყო, სახელი საბჭოთა თანამგზავრის საპატივცემულოდ ეწოდა.

რომელი გერმანული მარკის ავტომობილებით არის გაფორმებული როკ ენ როლის დიდების დარბაზი კლივლენდში?

რომელი გერმანული მარკის ავტომობილებით არის გაფორმებული როკ ენ როლის დიდების დარბაზი კლივლენდში?
Trabant
Audi
Volkswagen
BMW
სწორია!
კლივლენდში (ოჰაიოს შტატი) გახსნილი როკ ენ როლის დიდების დარბაზი გაფორმებულია აღმოსავლეთ გერმანული Trabant-ებით. ეს ავტომობილები ჯგუფმა U2-მ 1992-1993 წლებში „Zoo TV” საკონცერტო ტურნეს ფარგლებში სასცენო დეკორაციად გამოიყენა. 1995 წელს Trabant-ები როკ ენ როლის დიდების დარბაზის გამოფერმებისთვის გამოიყენეს.
არასწორია!
გამოიყენეს
არასწორია!
გამოიყენეს
არასწორია!
გამოიყენეს

ვინ არის ავტოინდუსტრიის ისტორიაში ყველაზე პოპულარული ავტომობილის, Volkswagen Käfer-ის (ხოჭო) შემქმნელი?

ვინ არის ავტოინდუსტრიის ისტორიაში ყველაზე პოპულარული ავტომობილის, Volkswagen Käfer-ის (ხოჭო)  შემქმნელი?
გოტლიბ დაიმლერი
კარლ ბენცი
ფერდინანდ პორშე
აუგუსტ ჰორხი
არასწორია!
ფერდინანდ პორშეს ბიუჯეტური ავტომობილის შექმნის იდეა 30-იანი წლების დასაწყისში ჰქონდა, თუმცა ცნობილი გერმანული ავტომწარმოებლები ამ პროექტით არ დაინტერესედნენ. საბოლოოდ გერმანიის მთავრობის მხარდაჭერით 1938 წელს ავტომობილების გამოშვება დაიწყო. 1938- დან 2003 წლამდე Volkswagen-მა 21 მილიონ ნახევარზე მეტი „ხოჭო“ გამოუშვა.
არასწორია!
ფერდინანდ პორშეს ბიუჯეტური ავტომობილის შექმნის იდეა 30-იანი წლების დასაწყისში ჰქონდა, თუმცა ცნობილი გერმანული ავტომწარმოებლები ამ პროექტით არ დაინტერესედნენ. საბოლოოდ გერმანიის მთავრობის მხარდაჭერით 1938 წელს ავტომობილების გამოშვება დაიწყო. 1938- დან 2003 წლამდე Volkswagen-მა 21 მილიონ ნახევარზე მეტი „ხოჭო“ გამოუშვა.
სწორია!
ფერდინანდ პორშეს ბიუჯეტური ავტომობილის შექმნის იდეა 30-იანი წლების დასაწყისში ჰქონდა, თუმცა ცნობილი გერმანული ავტომწარმოებლები ამ პროექტით არ დაინტერესედნენ. საბოლოოდ გერმანიის მთავრობის მხარდაჭერით 1938 წელს ავტომობილების გამოშვება დაიწყო. 1938- დან 2003 წლამდე Volkswagen-მა 21 მილიონ ნახევარზე მეტი „ხოჭო“ გამოუშვა.
არასწორია!
ფერდინანდ პორშეს ბიუჯეტური ავტომობილის შექმნის იდეა 30-იანი წლების დასაწყისში ჰქონდა, თუმცა ცნობილი გერმანული ავტომწარმოებლები ამ პროექტით არ დაინტერესედნენ. საბოლოოდ გერმანიის მთავრობის მხარდაჭერით 1938 წელს ავტომობილების გამოშვება დაიწყო. 1938- დან 2003 წლამდე Volkswagen-მა 21 მილიონ ნახევარზე მეტი „ხოჭო“ გამოუშვა.

მეორე მსოფლიო ომის დროს, 1944 წლის სექტემბერში ბრიტანულ ამერიკული ავიაციის დაბომბვის შედეგად Daimler-Benz Aktiengesellschaft-ის საწარმო ნანგრევებად იქცა. რომელ წელს განაახლა Daimler-Benz-მა ავტომობილების გამოშვება?

მეორე მსოფლიო ომის დროს, 1944 წლის სექტემბერში ბრიტანულ ამერიკული ავიაციის დაბომბვის შედეგად Daimler-Benz Aktiengesellschaft-ის საწარმო ნანგრევებად იქცა. რომელ წელს განაახლა Daimler-Benz-მა ავტომობილების გამოშვება?
1946
1947
1948
1949
სწორია!
1945 წლის იანვარში Daimler-Benz-ის დირექტორთა საბჭოს დაკვნით, კომპანია ფიზიკურად არ არსებობდა, რადგან საწარმოო კოპლექსის 80 პროცენტზე მეტი განადგურებული იყო. მიუხედავად ამისა, 1946 წლის ივნისიდან Daimler-Benz-მა ავტომობილების წარმოება განაახლა.
არასწორია!
1945 წლის იანვარში Daimler-Benz-ის დირექტორთა საბჭოს დაკვნით, კომპანია ფიზიკურად არ არსებობდა, რადგან საწარმოო კოპლექსის 80 პროცენტზე მეტი განადგურებული იყო. მიუხედავად ამისა, 1946 წლის ივნისიდან Daimler-Benz-მა ავტომობილების წარმოება განაახლა.
არასწორია!
1945 წლის იანვარში Daimler-Benz-ის დირექტორთა საბჭოს დაკვნით, კომპანია ფიზიკურად არ არსებობდა, რადგან საწარმოო კოპლექსის 80 პროცენტზე მეტი განადგურებული იყო. მიუხედავად ამისა, 1946 წლის ივნისიდან Daimler-Benz-მა ავტომობილების წარმოება განაახლა.
არასწორია!
1945 წლის იანვარში Daimler-Benz-ის დირექტორთა საბჭოს დაკვნით, კომპანია ფიზიკურად არ არსებობდა, რადგან საწარმოო კოპლექსის 80 პროცენტზე მეტი განადგურებული იყო. მიუხედავად ამისა, 1946 წლის ივნისიდან Daimler-Benz-მა ავტომობილების წარმოება განაახლა.

ვისი შვილის სახელი ეწოდა ლეგენდარულ ბრენდ Mercedes-ს?

ვისი შვილის სახელი ეწოდა ლეგენდარულ ბრენდ Mercedes-ს?
გოტფრიდ დაიმლერის
კარლ ბენცის
ემილ იელინეკის
ვილჰელმ მაიბახის
არასწორია!
მერსედესი ემილ იელინეკის შვილის სახელია. ემილ იელინეკი კომპანია Daimler Motoren Gesellschaft-ის მართვაში მონაწილეობდა. მის მიერ შერჩეული სახელით ავტომობილი 1902 წლის 26 სექტემბერს დარეგისტრირდა.
არასწორია!
მერსედესი ემილ იელინეკის შვილის სახელია. ემილ იელინეკი კომპანია Daimler Motoren Gesellschaft-ის მართვაში მონაწილეობდა. მის მიერ შერჩეული სახელით ავტომობილი 1902 წლის 26 სექტემბერს დარეგისტრირდა.
სწორია!
მერსედესი ემილ იელინეკის შვილის სახელია. ემილ იელინეკი კომპანია Daimler Motoren Gesellschaft-ის მართვაში მონაწილეობდა. მის მიერ შერჩეული სახელით ავტომობილი 1902 წლის 26 სექტემბერს დარეგისტრირდა.
არასწორია!
მერსედესი ემილ იელინეკის შვილის სახელია. ემილ იელინეკი კომპანია Daimler Motoren Gesellschaft-ის მართვაში მონაწილეობდა. მის მიერ შერჩეული სახელით ავტომობილი 1902 წლის 26 სექტემბერს დარეგისტრირდა.

რომელ ქალაქში მდებარეობს Audi-ს სათავო ოფისი?

რომელ ქალაქში მდებარეობს Audi-ს სათავო ოფისი?
მიუნხენი
ვიურცბურგი
რეგენსბურგი
ინგოლშტადტი
არასწორია!
Audi-ს მთავარი ოფისი მდებარეობს სამხრეთ გერმანიაში, ბავარიის ქალაქ ინგოლშტადტში
არასწორია!
Audi-ს მთავარი ოფისი მდებარეობს სამხრეთ გერმანიაში, ბავარიის ქალაქ ინგოლშტადტში
არასწორია!
Audi-ს მთავარი ოფისი მდებარეობს სამხრეთ გერმანიაში, ბავარიის ქალაქ ინგოლშტადტში
სწორია!
Audi-ს მთავარი ოფისი მდებარეობს სამხრეთ გერმანიაში, ბავარიის ქალაქ ინგოლშტადტში

Das ist fantastisch!

Das ist fantastisch!

შენ ნამდვილად გერმანული ავტოინდუსტრიის ექსპერტი ხარ!

კარგი შედეგია!

კარგი შედეგია!

საკმაოდ კარგად ერკვევი გერმანულ ავტოინდუსტრიაში, თუმცა რამდენიმე ახალი ფაქტის შესახებ ამ ქვიზიდანაც გაიგე.

უკეთესადაც შეგიძლია!

უკეთესადაც შეგიძლია!

გერმანულ ავტოინდუსტრიაში საერთოდ ვერ ერკვევი, თუმცა სანერვიულო არაფერია - ალბათ ცხოვრებაში სხვა ინტერესები გაქვს.

 

 

 

კომენტარები

ბოლო ამბები