Thumbnail

ქვიზი: რამდენად კარგად გახსოვს მე-5 კლასის მათემატიკა?

ჩვენამდე მოსული უძველესი მათემატიკური ტექსტები ძველი წელთაღრიცხვის 2000-1800 წლებით თარიღდება. რიცხვების, გეომეტრიული ფიგურებისა და გარდაქმნების შესახებ მეცნიერებას ჯერ კიდევ ბაბილონელები და ეგვიპტელები გადასახადების აკრეფის, მშენებლობისა და ასტრონომიული გამოთვლებისთვის იყენებდნენ.

ნახე სხვა ქვიზები

ეს ქვიზი საშუალო სკოლის მე-5 კლასის დონეზე მათემატიკის ცოდნის შემოწმებაში დაგეხმარება. ინსტრუქცია მარტივია, წინ 12 შეკითხვა გელის, ყურადღებით გაეცანი დავალებას და მონიშნე სწორი პასუხი.

10
7
12
6
არასწორია!
ჯერ გამრავლება უნდა შესრულდეს და შემდეგ მიმატება.
სწორია!
ჯერ გამრავლება უნდა შესრულდეს და შემდეგ მიმატება.
არასწორია!
ჯერ გამრავლება უნდა შესრულდეს და შემდეგ მიმატება.
არასწორია!
ჯერ გამრავლება უნდა შესრულდეს და შემდეგ მიმატება.
13
7
5
9
არასწორია!
მოქმედებები ჯერ ფრჩხილებში უნდა შესრულდეს და შემდეგ მიღებული რიცხვი გაიყოს.
არასწორია!
მოქმედებები ჯერ ფრჩხილებში უნდა შესრულდეს და შემდეგ მიღებული რიცხვი გაიყოს.
არასწორია!
მოქმედებები ჯერ ფრჩხილებში უნდა შესრულდეს და შემდეგ მიღებული რიცხვი გაიყოს.
სწორია!
მოქმედებები ჯერ ფრჩხილებში უნდა შესრულდეს და შემდეგ მიღებული რიცხვი გაიყოს.
2
5
50
20
სწორია!
1/5-ზე გამრავლება იგივე 5-ზე გაყოფაა.
არასწორია!
1/5-ზე გამრავლება იგივე 5-ზე გაყოფაა.
არასწორია!
1/5-ზე გამრავლება იგივე 5-ზე გაყოფაა.
არასწორია!
1/5-ზე გამრავლება იგივე 5-ზე გაყოფაა.
1
9
3
12
არასწორია!
რიცხვის წილადზე გაყოფისას მოქმედების ნიშანი გამრავლებად უნდა იქცეს და წილადი ამობრუნდეს.
სწორია!
რიცხვის წილადზე გაყოფისას მოქმედების ნიშანი გამრავლებად უნდა იქცეს და წილადი ამობრუნდეს.
არასწორია!
რიცხვის წილადზე გაყოფისას მოქმედების ნიშანი გამრავლებად უნდა იქცეს და წილადი ამობრუნდეს.
არასწორია!
რიცხვის წილადზე გაყოფისას მოქმედების ნიშანი გამრავლებად უნდა იქცეს და წილადი ამობრუნდეს.
4
9
15
13
არასწორია!
მარტივი რიცხვი მხოლოდ 1-სა და საკუთარ თავზე იყოფა.
არასწორია!
მარტივი რიცხვი მხოლოდ 1-სა და საკუთარ თავზე იყოფა.
არასწორია!
მარტივი რიცხვი მხოლოდ 1-სა და საკუთარ თავზე იყოფა.
სწორია!
მარტივი რიცხვი მხოლოდ 1-სა და საკუთარ თავზე იყოფა.
100
1000
10
1
სწორია!
1 დეციმეტრში 10 სანტიმეტრია.
არასწორია!
1 დეციმეტრში 10 სანტიმეტრია.
არასწორია!
1 დეციმეტრში 10 სანტიმეტრია.
არასწორია!
1 დეციმეტრში 10 სანტიმეტრია.
12
16
14
20
არასწორია!
მიმდევრობის თითოეული წევრი ზრდის მიხედვით დალაგებული ნატურალური რიცხვების კვადრატში აყვანით მიიღება. 1² = 1, 2² = 4, 3² = 9 და ა.შ.
სწორია!
მიმდევრობის თითოეული წევრი ზრდის მიხედვით დალაგებული ნატურალური რიცხვების კვადრატში აყვანით მიიღება. 1² = 1, 2² = 4, 3² = 9 და ა.შ.
არასწორია!
მიმდევრობის თითოეული წევრი ზრდის მიხედვით დალაგებული ნატურალური რიცხვების კვადრატში აყვანით მიიღება. 1² = 1, 2² = 4, 3² = 9 და ა.შ.
არასწორია!
მიმდევრობის თითოეული წევრი ზრდის მიხედვით დალაგებული ნატურალური რიცხვების კვადრატში აყვანით მიიღება. 1² = 1, 2² = 4, 3² = 9 და ა.შ.
3
1
0,1
0,25
არასწორია!
ნულისგან რიცხვთა ღერძზე ყველაზე მცირე მანძილით 0,1-ია დაშორებული.
არასწორია!
ნულისგან რიცხვთა ღერძზე ყველაზე მცირე მანძილით 0,1-ია დაშორებული.
სწორია!
ნულისგან რიცხვთა ღერძზე ყველაზე მცირე მანძილით 0,1-ია დაშორებული.
არასწორია!
ნულისგან რიცხვთა ღერძზე ყველაზე მცირე მანძილით 0,1-ია დაშორებული.
15 სმ²
8 სმ²
53 სმ²
16 სმ²
სწორია!
მართკუთხედის ფართობი მისი სიგრძისა და სიგანის ნამრავლს უდრის.
არასწორია!
მართკუთხედის ფართობი მისი სიგრძისა და სიგანის ნამრავლს უდრის.
არასწორია!
მართკუთხედის ფართობი მისი სიგრძისა და სიგანის ნამრავლს უდრის.
არასწორია!
მართკუთხედის ფართობი მისი სიგრძისა და სიგანის ნამრავლს უდრის.
მთელი რიცხვები
რაციონალური რიცხვები
ნატურალური რიცხვები
წარმოსახვითი რიცხვები
არასწორია!
1, 2, 3, 4, 5, 6... თვლისთვის ნატურალურ რიცხვებს ვიყენებთ.
არასწორია!
1, 2, 3, 4, 5, 6... თვლისთვის სწორედ ნატურალურ რიცხვებს ვიყენებთ.
სწორია!
1, 2, 3, 4, 5, 6... თვლისთვის სწორედ ნატურალურ რიცხვებს ვიყენებთ.
არასწორია!
1, 2, 3, 4, 5, 6... თვლისთვის სწორედ ნატურალურ რიცხვებს ვიყენებთ.
მართკუთხა
ბლაგვკუთხა
მახვილკუთხა
ცალკუთხა
სწორია!
სამკუთხედს, რომლის ერთი კუთხე 90 გრადუსია, მართკუთხა ეწოდება.
არასწორია!
სამკუთხედს, რომლის ერთი კუთხე 90 გრადუსია, მართკუთხა ეწოდება.
არასწორია!
სამკუთხედს, რომლის ერთი კუთხე 90 გრადუსია, მართკუთხა ეწოდება.
არასწორია!
სამკუთხედს, რომლის ერთი კუთხე 90 გრადუსია, მართკუთხა ეწოდება.
15
2
10
5
არასწორია!
ამ განტოლებაში X-ის საპოვნელად ტოლობის ორივე მხარე უნდა გავყოთ 2-ზე და შემდეგ გამოვაკლოთ 5.
არასწორია!
ამ განტოლებაში X-ის საპოვნელად ტოლობის ორივე მხარე უნდა გავყოთ 2-ზე და შემდეგ გამოვაკლოთ 5.
არასწორია!
ამ განტოლებაში X-ის საპოვნელად ტოლობის ორივე მხარე უნდა გავყოთ 2-ზე და შემდეგ გამოვაკლოთ 5.
სწორია!
ამ განტოლებაში X-ის საპოვნელად ტოლობის ორივე მხარე უნდა გავყოთ 2-ზე და შემდეგ გამოვაკლოთ 5.

უკეთესადაც შეიძლებოდა

როგორც ჩანს, მე-5 კლასში მათემატიკა შენი საყვარელი საგანი არ ყოფილა. აბა, სხვა ქვიზებიც სცადე.

კარგი შედეგია!

ყოჩაღ, როგორც ჩანს, მე-5 კლასში მათემატიკას კარგად სწავლობდი და მახსოვრობასაც არ უჩივი. აბა, სხვა ქვიზებიც სცადე.

შესანიშნავი შედეგია!

popx-ის მთელი გუნდი ამაყობს შენით! ცოტა ვინმე თუ ახერხებს ამდენ კითხვაზე სწორი პასუხის გაცემას. აბა, სხვა ქვიზებიც სცადე.

კომენტარები

ბოლო ამბები